RSS

20 February 2011

Welcome To The Club... (^_^)

ASSALAMUALAIKUM

Firstly aq nk ucapkan syukur pd ALLAH sbb terbuka pintu hati aq tok berubah. Aku da 3 mggu ikot perkembangan bende nie... aq dgr ape yg nk disampaikn, bincang masalah yg kitorg hadapi n paling aq suke sgt join bnde ni ialah TIADA PAKSAAN. even aq lom join sepenuhnya ( JADI AHLI ) tp aq still dilayan baik r.. xde paksaan suh aq join cpt so aq x rs tertekan n rimas la. aq rs hepy wlopn mula2 2 segan la kn. heheheehe. tp spe2 pn akn rs bnde yg sme mcm aq. 

aktiviti2 yang aq join diorg : - BOOM n NDO, perjumpaan setiap isnin n chating2

Sebelum ni aq mcm hipokrit la kn... ajk member2, ckp bnde ni bgus la, dpt income byk la padahal aq lom join lg so skrg aq leh la berbangga cz aq da join dgn rasminya!!!! huhuhuhuhu. xde lagi kepura-puraan n rasa mcm menipu ( sikit-sikit je.. huhu )

Welcome To The Club

SABTU 20/02/11 pkul 12.30 (agaknya la)  aq ngn 2 org lg rakan aq ( Mun n Iqah ) selamat di'register'kan sebagai ahli.. huhuhu... ayt bangga giler kn... mesti la... org kate aq skrg nie dua langkah ke angkasa kejayaan.. waaaa... gileq r... hihihihihi. tp sbenarnye da byk langkah da. 

Aq skrg dlm usaha mencari mereka2 yg nk berjaya jgk. igt ea. aq nk berjaya bkn sorg2. mmg la kite kene tgk diri sendiri dulu tp teamwork 2 kn penting sebab 2 nk jgk cri korang2 yg nk berubah nie n maju ke arah yg lbih baik. mgkin korg ade dgr dr org len bnde nie x bgus, enth pape la kn tp korang sendiri prnh dgr x??? np mesti nk ty org yg x berjaya??? klu nk berjaya kite kena la berdamping dgn mereka2 yg berjaya tp xpela... terpulang kat korg. yg penting skrg aq da JOIN!!!!... hehehehe

" SCORE A MACAM SAYA... ANDA TUNGGU BILA "

UNTUK PENGENALAN N BERMINAT

SILA SMS <> NAMA PENUH <> LOKASI ANDA <> DAN HANTAR KE 0129069676.
KAMI AKAN HUBUNGI ANDA UNTUK KETERANGAN LANJUT.

SEBARKAN . TQVM

2 comments:

hua sheng said...

Aha..kena bayar lak RM80 tp itu pun yang ajak kitaorang sponsor. Err bukan2. Kena bayar tapi kalau tak puas hati baru yang sponsor bagi duit ganti.

NurAfirah FieSwief MdLatif said...

hehehehe.... np rm80 ye???
fie tw rm70 je....
erm.. so far.. da join score a?

Post a Comment