RSS

08 February 2011

bangkit dari 'PERCUTIAN' panjang yg melekakan

Aq menangis, Aq menangis n Aq menangis lg!!!

air mata darah sekali pun belum mampu mengembalikan kegembiraanku

Aku bersyukur Ya ALLAH... dikurniakan air mata yang menjadi penawar ketika aku bersedih...
menjadi peneman ketika aku kesepian... menjadi ubat ketika aku kesakitan... serta menjadikan aku seorang yang bersyukur ketika ku merasai kegembiraan


Kini aku akan bangkit dari 'percutian' panjang yg melekakan 2... aq silap dlm memperjuangkan hidupku di awal kemunculan 2011... kegagalan di akhir tahun 2010 terbawa2 sehingga ke tahun baru ini. Aq kalah dengan emosi, aq kalah dalam memilih jalan hidupku sendiri... Aq sedar banyak benda yang telah aq bazirkan... masa, duit n everything la dalam hidup aq nie... terus- terusan membuat kesilapan sedangkan aq tw n aq sedar  apa yang aq buat 2 bukanlah sesuatu yang berguna untuk aq n masa depan dunia and akhirat. Diri sendiri, keluarga, teman dan dia yang teristimewa semua penyebab kepada kegagalan aq sendiri. memang bunyi tu agak keterlaluan tapi itulah yang aq rasakan... Aq bodoh dalam membuat keputusan. aq leka dalam membuat perhitungan... Arrrrrrgggghhhhh..... tensionnye!!! Aq rasa nak jerit, aq rasa nk lari n aq rasa nk menyanyi.... uwaaaaaaaaaa........................

sukarnya membuat keputusan

Ape harus aq lakukan... pergi atau tunggu??? dua2 ade sebab kenapa aq xpatut buat n dua2 jugak ade sebab kenapa aq x boleh buat.... ah!!! sukarnya membuat pilihan dan keputusan. Tapi sekarang macam aq da tw nk wtpe... tindakan yg betul jgn dilengah2kan n dibiarkan.... takot nti terlambat... da x berguna lg... Erm.... aq harap keputusan yg aq buat nie betul.... klu salah... biarlah aq sendiri yang tanggung. :)

!!!bangkitlah!!!

Yup... macam mane pn aq kene bangkit!!! smpai bile aq nk mcm nie... layan hati n perasaan. Mane perginya wajah2 ceria yang aq miliki.... mne perginya insan tabah dan cekal yang dulunya sangat dibanggakan??? aduh!!! sukarnya menjadi seseorang yang bukan dari diriku sendiri. Aq x tw smpai bila harus aq mcm nie... aq lemah sebenarnya skrg nie.. x dpt nk berfikir dgn tenang. x dpt membuat keputusan dgn betul... fikiran aq kosong. keje aq tergendala. jiwa kacau dan otak serabut???.... huh!!! bagi semangat dekat org bukan main lg... tp skrg bila aq sendiri yang alami kegagalan... alami kesedihan... aq buntu dalam mencari arah tuju. Berikan aku masa, berikan aq peluang... aq akn BANGKIT... mencari diri aku yg sebenar... insyaALLAH

0 comments:

Post a Comment